Prowadzenie własnego sklepu odzieżowego jest nierozłącznie związane z odpowiednią prezentacją całego asortymentu, która znacząco może wpłynąć na powodzenie całego przedsięwzięcia. Dobrej jakości produkty, odpowiednia reklama oraz miła obsługa bez wątpienia w dużym stopniu wpływa na poziom sprzedaży, co przecież bezpośrednio przekłada się na zyski w biznesie. Warto więc prowadząc swój sklep patrzeć przede wszystkim na sposób prezentacji ubrań, szeroki asortyment produktów oraz kwestie związane z obsługą klientów – szczególnie, jeśli komuś zależy na osiągnięciu sukcesu.
Podstawową formą prezentacji odzieży są bez wątpienia różnego rodzaju wieszaki. Warto segregować odzież według kolorystyki bądź jej rodzaju – dzięki temu można w łatwy sposób uprościć klientom poszukiwanie wybranej części odzieży (jak na przykład spodni czy sukienek). Wtedy łatwiej jest również zachować optymalny porządek i sprawować kontrolę nad ilością asortymentu. Dobrym rozwiązaniem są również stojaki na odzież, które pozwalają na prezentację określonych stylizacji. Klienci chętnie korzystają z tak przygotowanych outfitów i jest bardzo duża szansa, że zdecydują się na zakup więcej niż jednej rzeczy. Biżuterię, torebki czy paski do spodni warto jest prezentować na specjalnych półkach z których są bardzo dobrze widoczne. Sklep odzieżowy warto jest również wyposażyć w duże lustra (najlepiej ulokowane w naturalnym oświetleniu – choć nie zawsze jest to możliwe). Dzięki temu klient ma możliwość dokładnego obejrzenia się w przymierzanych ubraniach.